Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Isnin, 15 Julai 2013

Rural Business Challenge 2013: This is the day!

This is the day....


Doakan saya agar pembentangan ini berjalan lancar hendaknya. Aaamiin....


Heheh itu je yang saya nak tulis hari nih. Ketar tangan tak mampu nak tulis panjang-panjang lagi dah. Nanti balik dari Rural Business Challenge nih saya inform perkembangannya kay. Tapi tak tahu le berapa lama saya akan masuk membentangkan idea perniagaan saya nanti. Kalau lewat, maka saya akan menetap di sini dulu untuk semalam. So mungkin dah balik rumah nanti baru saya updatekan cita. Tapi kalau ada kelapangan Insyaallah seawal mungkin akan saya sampaikan kay...


Tapi yang nyatanya balik dari pertandingan nih harus kena kerja keras untuk siapkan produk untuk dihantar ke Tesco pulak. Ya Allah... Banyak gak produk nak kena sediakan nanti. Harap-harap bersabar yer kot terlewat nanti :)


Kay doakan saya lagi yer :)))))))))))))))))


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...